Jak wykorzystać dane do projektowania środowiska uczenia?
CEL OGÓLNY
Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie:
Wiedział jak pozyskiwać, identyfikować dane dostępne w organizacji służące
lepszemu dopasowaniu potrzeb szkoleniowych w organizacji.
Analizować dane pod kątem potrzeb szkoleniowych.
Umiał lepiej identyfikować potrzeby szkoleniowe zgodne z potrzebami organizacji (biznesu) na podstawie analizy danych.
Umiał zastosować dane do projektowania szkoleń (strategii) oraz środowiska
uczącego.
Potrafił podejmować skuteczniejsze decyzje dotyczące strategii uczenia się.
CELE SZCZEGÓŁOWE
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą uczyli się:
Analizować dostępne i niewykorzystywane źródła różnych danych w organizacji oraz wnioski, które one ujawniają.
Stosować proces MVP (minimum viable product) w odniesieniu do strategii w zakresie kontentu.
Kreowania strategii dla funkcji biznesowych w większym stopniu opartą na danych.
Opracowywania modelu działania, który umożliwi zespołowi L&D być zwinnym i elastycznym podczas działań na rzecz wsparcia biznesu.
Tworzenia strategii komunikacji i współpracy z interesariuszami, z wykazywaniem wskaźników (rezultatów/mierników) szkoleń.
PRZEGLĄD
Wykorzystując studium przypadku, w trakcie warsztatu (7 godz. dydaktycznych)
przeanalizujemy sześć miesięcy pracy działu L&D, który przechodzi transformację uczenia
i sposobu działania (funkcjonowania).
Stosując model projektowania uczenia w oparciu o dane, uczestnicy warsztatu będą analizować
zestawy danych i na tej podstawie podejmować decyzje. Przyjrzymy się również wybranemu
procesowi L&D, który ewaluuje z klasycznego modelu w kierunku bycia zwinnym na drodze
wyzwań związanych z cyfrową transformacją, w celu zapewnienia lepszego wsparcia dla
biznesu.
Szkolenie prowadzone jest w języku angielskim.
DLA KOGO?
Menedżerowie i eksperci L&D i wyżej
Osoby odpowiedzialne za strategię L&D
Lider Projektów HR/L&D
HR Biznes Partnerzy
Specjaliści/menedżerowie ds. rozwoju talentów
AGENDA
09.30 - 10.30 warsztat
10.30 - 10.45 przerwa
10.45 - 11.30 warsztat
11.30 - 11.45 przerwa
11.45 - 12.30 warsztat
12.30 - 13.15 lunch
13.15 - 14.15 warsztat
14.15 - 14.30 przerwa
14.30 - 15.30 warsztat
Lori Niles-Hofmann
Senior Digital Learning EdTech Transformation, Kanada
Autorka e-booka „Data-Driven Learning Design”.
Ekspert i strateg korporacyjnego uczenia się z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie
badań i rozwoju w wielu branżach, w tym w bankowości międzynarodowej, doradztwie
w zakresie zarządzania i marketingu.
SKRÓCONE WARUNKI UCZESTNICTWA W WARSZTACIE
O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń - maksymalna ilość uczestników 20. Po
otrzymaniu formularza zgłoszenia Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem za pośrednictwem
poczty elektronicznej w celu potwierdzenia rezerwacji miejsca szkoleniowego. Więcej informacji
znajduje się w Regulaminie uczestnictwa.
Należność za uczestnictwo w szkoleniu należy wpłacić przelewem na konto po otrzymaniu
faktury pro-forma na następujące dane: Digital Learning Centre Sp. o.o. ul. Algierska 7, 03-977
Warszawa, NIP: 113 298 13 43, w banku ING BANK ŚLĄSKI S.A. 54 1050 1025 1000
0090 8043 2181